July 5, 2010

Profil pengedar : SEPUTEH CHENTA

Ternyata, Peluang Perniagaan Keemasan ZHULIAN benar-benar adalah sebuah pengalaman yang kukuh, praktikal, menguntungkan dan menakjubkan bagi semua yang ingin mengejar kejayaan dan kecemerlangan. 


Di dalam Pelan Perniagaan Keemasan ZHULIAN, Syarikat mementingkan sumbangan dan pencapaian luar biasa para Pengedar dan Pemimpin yang telah menunjukkan ciri-ciri dan kualiti menakjubkan. Dengan objektif menjadikan para pencapai kecemerlangan ini sebagai model contoh dan lambang inspirasi untuk diteladani, Syarikat memberikan pengiktirafan ke atas kejayaan-kejayaan mereka dengan pengurniaan Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat, Anugerah Pengedar Terunggul serta pemilihan Diamond Stars dan Diamond Club.


Oleh itu, kami pemilik Laman Web Seputeh Chenta mengambil inisiatif, bagi menambah pendapatan dengan menjual produk barangan ZHULIAN. Namun begitu, laman web ini hanya memfokuskan perniagaan kepada BARANGAN KEMAS SADURAN EMAS sahaja. Produk ini bukan sahaja cantik, menarik dan teliti pembuatannya malahan ia juga mengikuti trend terkini.


Untuk sebarang pertanyaan,tempahan, pembelian, peluang perniagaan dan segala yang berkaitan di laman web Seputeh Cinta, sila hubungi pengedar.


MOHAMAD ZAFRI BIN MAHMUD
No 926 Kg Sungai Choh, 48000 Rawang Selangor Darul Ehsan
Tel.: (013-2482803)
Email:
seputehchenta@gmail.com


Selain itu, Seputeh Chenta juga berada di Facebook dan Twitter! Sila KLIK logo, untuk ikuti perkembangan kami.